HTML

My little world,in Hungary...

Üdvözletem!Naki-chan vagyok!Szeretném megosztani veletek az álmaimat,vágyaimat,mindennapjaimat,magát az életemet.:)

Linkblog

Hőség és horgászat......

2008.05.29. 11:44 :: Naki-chan

Hali!
Nos régen jelentkeztem már. Ez idő alatt történt velem egy s más.:)
A keddi napom nem telt valami eseménydúsan.
Délelött megtusoltam, hajat mostan. Megszárítani lusta voltam, ezért inkább kiálltam a napra és ott fésülködtem meg.xD
Délután voltam a gimiben a biosztanárral beszélni, mert behívott minket. Úgy tűnik, hogy olyan 3-4 közötti lett az írásbelim... de azért konkrét jegyet vagy százalékot nem akart mondani... csak célozgatott rá.:P
Én anno 1-2-re tippeltem.xxD
Kb. félóra volt a megbeszélés... a banda (durva 3 fő, mert ketten hiányoztak) azt hitte lesz legalább 2 órás.xD
Akkor telefonáltam apumnak, eljött értem és irány haza.:)
Este netezés és egyéb.:)

Tegnap:
Délelött alvás, meg rajzolás meg minden egyéb, ami tanulásnak fel nem fogható.... mondjuk volt egy enyhe... nagyon enyhe lelkiismeretfurdalásom miatta.xD
Aztán beszéltem barátosnémmel telefonon ( Reggel 8 körül hívtam... gondoltam felkeltem a lustáját... és kb 3 órával később hívott vissza.xD). Kitárgyaltuk az esti programot, hogy elmegyünk horgászni egyet.:)
Közben a szüleink egyeztették a dolgokat.:)
Egész nap hőség volt... azt hittem megpusztulok, mikor kiléptem az ajtón, hogy leszedjem a szárítóról a zoknikat és egyéb dolgokat.xxD
Aztán valamikor kora délután apum megjelent és a kezembe nyomott két nagy zacsit. Mondja, hogy az egyikben van nekem is valami. Vajon mi? Kellett nekem elötte való napokban nyavalyognom papucs miatt... hát kaptam egyet.xxD
Most is a lábamon van.:)
A régi papucsomat kineveztem udvari papucsnak pár napja... így súlyos hiány lett a lakásban használatosból... tehát apum gondoskodott róla.:D
Szóóóóval... valamikor édesanyám is hazaért a munkahelyéről... akkor meg már apu nem volt itthon.xD
Nyavalyogtam, hogy meleg van és jó lenne valami gyümi vagy legalább hideg fagyi.:)
Anya elment a boltba 3 után (Mert délben bezár és 3-kor nyit ki.) és hozott fiiiinom fagyit meg egy kupac gyümit.:)
Egy banánt felszeleteltem és rádobtam egy tálka fagyira... az volt ám a mennyi kaja.:D
Most ott lottyad a többi fagyi a hűtőben... de nem a fagyasztóban... oda elfelejtettük berakni... szóval kissé már lottyadt szegényke... de legalább még hideg.:D
Na szóval... valamikor 5 óra felé bevetettem magam a fürdőszobába és megtusoltam.
Tudjátok milyen jó az, mikor odakint tombol a kán ikula, az ember meg bent a langyos tus alatt áll?:D
Kb. egy órával késöbb, mikor már fel voltam öltözve és cuccaimat összepakoltam, megjöttek barátosnémék.:D
Apum, meg barátosném édesapja a konyhában kávéztak egyet, addig a lánycsapat (Barátosném, meg az anyukája, meg én, mert a nővérem még nem ért haza, anyum meg elment valami ünnepségre.) bent beszélgetett.
Kb. félóra pihi után bevackoltuk magunkat a kocsiba (eléggé szűkösen... a platón voltak a horgászcuccok, bent közöttünk meg az egyéb motyók.xD) és irány a horgásztó.:D
Odaérvén kipakoltunk (pontosabban a szülők, mert mi kölkek inkább beszélgettünk és nézelődtünk egyet.xD).
A férfiak a szalonnasütőt begyújtották, kaja -pia elő, horgászcucc ki a stégre.:D
Horgászgattunk, horgászgattunk... barátosném sorra fogta a halakat (De elvileg nekem van horgászigazolványom... szal nem kinevetni... eleinte semmit se fogtam, csak késöbb egy keszeget, de azt is megsajnáltam és visszadobtam.xD), míg én a botot.XD
Közben nyugisan elnyammogtunk egy zacsi chipset, kólázgattunk, és beszélgettünk... no meg fotóztunk.:D
A poén az volt, hogy barátosném botján kapás lett, meg a másik boton is, ami mellette volt, de a pasik horgásztak vele.XD
Az egyikkel sikerült halat fogni, a másikról meg leesett.xxxD
Az is poén volt, mikor barátosném az orsó nélküli bottal akkora halat fogott, hogy egy másodperc alatt elszakadt a szinór és meg se láttuk mit fogott volna.xxD
Hehe... tök jó volt együtt horgászni.:D

Mikor a parázs kész volt, mentünk szalonnyát sütni.:D
Én csak sütöttem jó vegaként... aztán átpasszoltam édesapámnak és lenyúltam a sült hagymáját.xxD
Erre mi történik? Kiderült, hogy barátosném anyukája gondolt e problémámra és kaptam egy halom palacsintát vaniliás szósszal leöntve.:D
(Barátosném vmikor olyat evett asszem délben vagy nem tom, és akkor már nekem is lett kiutalva egy kupac, lévén szeretem a palacsintát, meg húst nem eszek se szalonnyát.xD)
Kaja után még sötétedésig horgászat, majd barátosném anyukája hazavitt minket lányokat (Közben a nővérem is kijött a tóhoz.). Valamikor késöbb anyukám is hazaérkezett, majd a csapat többi tagja is beszállingózott.:)
Éjfélig beszélgettünk, mi barátosnémmel számítógépeztünk, majd hazamentek.
A nővérem már 10-11 körül lefeküdt aludni, én kb.éjfélkor vagy nemtom'.
Ennek hattására ma 10-kor keltem.xD
Most tanulás helyettt itt netezek... délután 4-re pedig megyek mézeskalács-sütő tanfolyam elméleti órájára, gazdaságtanra... és dogát írunk, amiből egy kukkot nem tudok.:P
Nah mindegy... majd még este írok, hogy mi volt.:P
Bye!

Szólj hozzá!

Címkék: számítógép halak fagyi palacsinta horgászat biosz hőség keszeg hőguta

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr65493213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása