HTML

My little world,in Hungary...

Üdvözletem!Naki-chan vagyok!Szeretném megosztani veletek az álmaimat,vágyaimat,mindennapjaimat,magát az életemet.:)

Linkblog

Érettségi...ez is megvolt....

2008.06.20. 20:12 :: Naki-chan

Ez is megvolt, mégse vagyok még vén.:))))

Nem tudok mit kezdeni a rámszakadt szabadsággal.XD

Tegnap rajzolgattam, aztán fájó fejjel lefeküdtem...ma reggel fejfájással keltem és alig tudtam elmenni a bizonyítványomért.:S

Tegnapról:

Rettegés meg egyéb, oszt nem volt olyan gáz.

Magyar: Irodalomból Gogol:Köpönyeg, Nyelvtanból pedig a Nyelvújítás.:)

Német: Freizeit, mint tétel és szituációként valami postás dolog.:)

Töri: Valami XVIII-ik százados , Mo.-ra betelepülős cucc volt. Rákóczi szabadságharcos izé.XD

Biosz: Csontrendszer és egészségtana.+ a projectmunkám.:)

 

Végül ma megkaptuk a bizonyítványt. Viszonylag elviselhető lett.:)

Erről ennyit. Most itt állok a semmittevés édes gyönyörében fürdőzve.XD

No gimi, no TK-k, és itt a Nyáááááááááááááár.XD

 

Szólj hozzá!

Címkék: érettségi szóbeli

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr82531310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása