HTML

Fáááj...

2008.03.31. 17:49 :: Naki-chan

Kedves naplóm.
Ma viszonylag elviselhető napom volt egy aprócska problémát leszámítva.Első óra a suliban német,ahol a változatosság kedvéért nem csináltunk semmit(Hogyan fogunk így németből érettségizni?-.-"),aztán irodalmon Weöres Sándorról írtunk egy csomót a füzetbe.Angolon újabb semmittevés,mivelhogy németes vagyok(Normál német,nem spec,de ennek ellenére németből érettségizek.....).Tesi órán semmi,fel vagyok mentve.Törin felelés,de megúsztam,Dilozófián és Oszt.főnökin törizés,ugyanis az Ofőnk a Töri-,Filozófia,és Művtöri tanárunbk is egyben.Hértfőnként pedig egyhuzamba három óránk van vele.:P
8-ik órában van egy érettségis matekunk,amit mi csak "matek fact"-nak hívunk.:D
7-ik óra környékén kicsit elkezdett a fejem fájni,és mire vége lett az utolsó(matek) órának is,már elég rosszul voltam.Nem értem mitől van ez!Ugyan logika nincs benne,de általában pénteki,és hétfői napokon vagyok rosszul.Vagy fél éve kezdődött az egész.Fejfájás,hányinger,néha szédülés a tünetek.Múlt hét pénteken haza kellett kéretőznöm 4-ik óra után,mert annyira rosszul voltam.Mire értem jötek a suliba,már hányingerem volt,és a lábaim is remegtek.Félek,félek nehogy komolyabb bajom legyen.
A 2008.-as év első napját is betegen töltöttem.Egész nap hánytam,fejem fájt.Ugyanez megismétlődött pár nappal késöbb,és azóta majdhogynem rendszeressé vált.Eddig az időváltozásra fogtuk,hogy biztos azt érzem meg.Már nem tudom mi van velem.
Kiskoromban rengeteget műtöttek,és kaptam egy un.Shunt-öt(azóta 2 van).Ha elromlott,eldugult,vagy eltörött annak volt a jele az,hogy rosszul lettem,fejem fájt...stb.
Most félek...az utolsó Shunt-cserém közel nyolc éve volt.Remélem nem lesz aj,nem akarok újabb műtétet.Főleg így,Érettségi elött.
Nem akarok kórházba kerülni,így is elégszer voltam már ott.:S
Az utóbbi időben sokszor mentünk vissza az orvosomhoz,de legtöbbször azt mondta,hogy feltehetőleg migrénem van.Kösz szépen,a feltehetőleg nem elég.:P
Tudni akarom mi bajom van,és nem szenvedni.Nem valami kellemes minden második héten rosszul lenni,és fejfájással,esetenként hányingerrel küzködni.:P
No mindegy....most már jobban vagyok.
Hazaérvén bebújtam a hűvös szobámba,besötétíttem az ablakom,és a paplan hűvös volta alatt pihentem.Kicsit még visszafekszem .Most zárom soraimat ,majd holnap írok újból.Üdv!

Szólj hozzá!

Címkék: iskola unalom fejfájás fáj

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr18405287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása