HTML

My little world,in Hungary...

Üdvözletem!Naki-chan vagyok!Szeretném megosztani veletek az álmaimat,vágyaimat,mindennapjaimat,magát az életemet.:)

Linkblog

Érettségi...

2008.06.09. 20:59 :: Naki-chan

Hali!
Nos... már rég írtam... azóta nem sok érdemleges dolog történt.
Hmm... esetleg... voltam egy falunapon, vettem plüssponyt (Igen,azt! Nem kiröhögni!!!!).
Édesapám első helyezett lett a falunap autós-ügyességi versenyén.:)
Ettem egy halom fagyit, fájt a fejem...stb.:P
Aztán hmm... eltelt egy halom nap.
Mai napomról:
Reggel elmentem a gimibe. Ma volt a betekintés napja az érettségi dolgozatokba.
Magyar+Biosz+Matek 3-asok,míg Német és Töri 4-es lett.:)
Legalább nem buktam meg semmiből. Amúgy roszabbra számítottam.-.-"
Vaamikor hazaértem, aztán hazaértek a szüleim is. Elmentünk egyet fagyizni, majd a fagyizó közelében leledző bazárban megleptem magam egy cééééép álomfogóval.:)
Aztán kaptam egy trendi masnis hajpántot.:)
Ennyi, más újdonság nincs.XD
MJost épp Pocky-utánzatot (Tricky) eszem.XD
Nah bye!:)

Szólj hozzá!

Címkék: fagyi érettségi tricky

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr89511892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása