HTML

Kirándulás, miegymás....

2008.05.25. 20:27 :: Naki-chan

Hali!
Szóóóóval ma korán keltem, pontosabban reggel hatkor.
Úgy volt, hogy édesanyámmal, néhány tanítványával, egy tanártársával, és annak apjával elmegyünk kirándulni az egyik közeli vadászházhoz.
Hát igen, de előtte le akartam tusolni, mert folyt rólam a víz. Nagyon meleg volt a szobámban éjjel. -.-"
A vége az lett, hogy mégsem megyünk, mert a nővérem rosszul volt éjjel, és nem szabadna egyedül hagyni. Mérges is voltam, de sajnáltam is. Aztán kimentem a konyhába.
Ittam egy tejeskávét, majd kaptam az alkalmon és leültem kicsit netezni. Gondoltam, ha már úgysem megyünk, akkor netezek. Nem siettem a tusolással sem. Erre édesanyám bejelenti, hogy mágis megyünk, mert a nővérem ninc solyan hú de rosszul. Na mondom szép.-.-"
Kikapcsoltam a gépet, letusoltam, és összekapkodtam a cuccaim, aztán már jöttek is értünk kocsival.
Egy jó hosszú zeg-zugos erdei autókázás következett eztán. Rengeteg vadat láttunk, őzet, szarvast ,nyulat meg egy csomó madarat. Én közben össze-vissza fotózgadtam, mikor megálltunk 1-1 helyen.:)))
Aztán odaértünk a vadászházhoz és tettünk egy nagy túrát gyalog. Van a kzelében egy tó, kb 3 kilométerre, és oda sétáltunk ki. Fótóztam, meg közben itt-ott megálltunk nézelődni.
A túra után visszérkezve mindenki előszedte a kajáját, a csapat nagy része szalonnyát, és szalonnasütéssel egybekötött evészet következett. Én meg betermeltem a jó kis vegás szendvicsemet.:)))
Evéás után elővettema  rajzcuccom és rajzolgatta,. Közben két kislánnyal fontos eszmecserét folytattunk az animékről.(Anime-mese rullz...-.-")
Kaja után a csapat elment focizni, de egy lánnyal ott maradtun ka  cuccoknál és beszélgettünk, majd mi is a többiek után sétáltunk.(közbe véletlenül a tanárnő apját bezártam a vadászházba.xxD)
Focizásután szedelőzködés és irány haza.
Itthon tusoltam, aztán lefeküdtem aludni kicsit, majd kaja, és alvás tovább.xD
Most itt ülök, fáj a fejem és abban reménykedem, hogy nem kaptam napszúrást.XD

Szólj hozzá!

Címkék: fotó kaja rajz kirándulás anime

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr100487135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása