HTML

My little world,in Hungary...

Üdvözletem!Naki-chan vagyok!Szeretném megosztani veletek az álmaimat,vágyaimat,mindennapjaimat,magát az életemet.:)

Linkblog

2008.03.30.Egy szép kezdet napja...

2008.03.30. 22:26 :: Naki-chan

Üdvözletem!
Naki-chan vagyok,a nyáron töltöm be 20-ik életévemet,ha Isten is úgy akarja.:)
Különböző honlapokon már írtam blog-szerű valamiket,de rendes blogot még soha.Úgy gondoltam,ideje ezt is elkezdenem.:)
Hmm...így elöljáróban mit is írhatnék?
Nem részletezek egyelőre semmit(hobby,kinézet...sötöbö),majd úgyis "meglátjátok".:)
A mai napomról:
Reggel sokáig aludtam(Lusta disznó ehh....!!!-.-")....aztán felkelés után(Olyan 11-körül) ettem valami kása szerű,padlizsános,sajtos valamit...és pechemre elkezdett fájni a hasam.-.-"
Félek kicsit,nehogy megszívjam,mint 2007.ősszel.Akkor kaptam egy hasi nyirokcsomó gyulladást,aminek következtében leállt a bél-és gyomorműködésem,és egy napig azt hittem meghalok a fájdalomtól.Iszonyúan fájt a hasam.Anyumék bevittek a sűrgősségire,és ott kaptam infúziót.Másnapra már rendbe jöttem,de szörnyű volt.Aztán a doki felírt pár gyógyszert,és az őszi szünet elötti 4-5 napot is már itthon töltöttem.:S
Szóval....a mai napról tovább:
Kora délután elmentünk anyummal,apummal gombát szedni....illetve csak ők szedtek,mert én fotózni mentem.XD
Amíg szedték a cuccost,tettem egy nagy kört,és lefotóztam minden utamba kerülő érdekes cuccot.:)
Sajnos a hasfájásom nem nagyon akart elmúlni(Az már extrém dolognak számít,hogy egy tányér kajától órák hosszat fáj a hasam.-.-").Hazaérvén tengtem-lengtem egy ideig,aztán vacsi(Hasfájás detto.....:P)...utána esti naplemente fotózás,egybekötve röhögéssel az ivarérett macskánkon,aki lefeküdt a kutyáink(NŐSTÉNYEK!!!!) elé,és eszement hangon nyivákolt.Közben az egyik blökink a gatyámat szagolta,a másik meg a bokámat rágta...és akkor így fotózzak?Ehhh.....
Fotózás után tusolás,hajmosás,filmnézés+matekozás,és most itt ülök ,és pötyögöm a naplóm.:)
Most zárom soraimat!Jó éjt naplóm,jó éjt mindenkinek!:)
Naki-chan

Szólj hozzá!

Címkék: blog blogger nap kezdet friss

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr16403847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása