HTML

Sakuracon,eső,és a felvételi rémségei

2008.04.27. 18:47 :: Naki-chan

Voltam a tavaszi animeconon(Sakuracon)!!!!!!!!!!!!!^^
Most szeretnék beszéámolni róla.:)
Péntek:
Voltam iskolában,de az ötödik óra után elslisszoltam onnan.Édesanyám hazahozott,majd gyorsan összekapkodtam a cuccaimat.:)
Kivittek a vonatállomásra,ahol felszálltam a Keletibe induló vonatra.:)
Egyszer ide ültem,aztán oda,mire megtaláltam a legjobb ülőhelyet.Sajnos közben elhagytam hőn szeretett körömreszelőmet.:(((
Miután feléretem a Keletibe,ott összetalálkoztam kedves barátnémmal,majd elindultunk kifelé az állomásról.Úgy volt,hogy aznap BKV sztrájk lesz,de szerencsénkre a mi buszunk pont járt.:)))
(Szegény barátném gyalogolhatott fel a Keletibe,mert nem tudta h jár a busz.xD)
Késöbb a lakásától elgyalogoltunk a Nyugatiba,mert vártunk egy harmadik szeméklyt is,majd onnan moziba.Sokat tanakpodtunk,hogy mit néázzünk meg....túl sokat.....mire dűlőre jutottunk,bejelentették,hogy teltház van,elfogyott mindenre az összes jegy...ráadásul a közelben lévő szinte összes moziban!!!!!:((((((
Tiszta ideg volt  a banda,majd az én ötletemtől vezérelve bevetettük magunkat a MacDonaldsba.:)
Onnan gyalog mentünk haza,majd leheveredtünk és néztünk magunk elé.XD
Másnap reggel elcuppantam társaimmal kisérve a con helyszínére,ahol hatalmas volt a sor.Még előző este egy fórumon hirdette egy csaj,hogy van fölös kétnapos jegye,na mármost én arra lecsaptam.Így fél 10 körül végre hozzá jutottam a jegyemhez.Amúgy rendes vételben 600 kétnapos,600-600 egynapos helyett ÖSSZESEN volt 200 db.:(((((
Jegyvásár után visszaslattyogtam barátnémékhez(Mert otthagytak.-.-"),és átöltöztem.Jah és reggel csöpörgött az eső.xD
Szép eső utáni időben kellett visszabattyognom a conra 11 körül,színes hajjal...stb.Közben feltörte a cipő a lábamat,és még máig se gyógyult be.:P
Aznap rengeteg ismerőssel találkoztam,rengeteget fotózkodtunk is,és még rajzversenyen is voltam.:)
Találkoztam egy haverral,akivel akartam,de csak pár nappal késöbb jöttünk rá,hogy találkoztunk,mert nem ismertük fel egymást.XD
Az eredményhírdetéseket azonbvan nem tudtam megvárni,mert barátosnémhez hosszú az út gyalog,és vihar készülődött,az eső is zuhogott.:P

vasárnap:
Ez a nap is jól kezdődött.:)
Ismét egy halom ismerőssel találkoztam,olyannal is,akiről nem tudtam hogy ott lesz.xD
Össze-vissza rohangáltam,majd késő délután meglestem, az eredményhírdetéseket,utána pedig belenéztem a "Szentjánosbogarak sírja" című Hayao Miyazaki filmbe.
hamarosan anyumék megjöttek értem,majd elmentünk nagyimékhoz.

hétfő:
Felvételi.-.-"
Két és fél óra hosszat sze

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr78444495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása