HTML

My little world,in Hungary...

Üdvözletem!Naki-chan vagyok!Szeretném megosztani veletek az álmaimat,vágyaimat,mindennapjaimat,magát az életemet.:)

Linkblog

Ojjééé....

2008.07.27. 10:59 :: Naki-chan

Ojjé, de régen írtam már.-.-"

Azóta történt egy, s más..:)

Levizsgáztam... kaptam szép okj-s papírt.:)

No meg voooottam animeconon. Elment, de nekem az őszi meg a tavaszi jobban tetszett.. :P

Egy barátosnémmel egymás közelében álltunk és nem ismertük fel egymást.XD

Voltam egy klubtalálkozón és ott beszéálgettem egy lyánnyal, akiről késöbb kiderült, hogy egy rég nem látott rokonom.XD

Hmm... volt a névnapom is... meg hamarosan lesz a szülinapom.:)

Jelentkezni akarok pótfelvételire... no meg egy másik felvételire..:)

És itt unottan tengetem napjaimat.XD

Jah és még... multkor végre sikerült beszereznem egy ördögbotot!!!!!:D

Tök jó... csak én nem értek még nagyon hozzá... sokat kell gyakorolnom vele.XD

No most zárom a soraimat, majd valamikor még írok.XD

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap unalom ördögbot animecon

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr82587562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása