HTML

Nem tom

2008.05.23. 21:57 :: Naki-chan

Ehhh, ide is már régen írtam.
Nos az utóbbi időszakban történt egy, s más velem.:)
Az érettségi első része lement.
Az Irodalom közepesen nehéz volt, a Matek nagyon, a Töri elment, a Német nehéz volt és tele marhaságokkal, a Biosz meg röhej(Ha már idéztek Madách:Az ember tragédiájából, meg volt valami tanuló uborkás szöveg, akkor.....:P).
Most várom, hogy legyen majd a szóbeli és végre megszabadulok a gimitől.:))
Közben érettségi mellett elkezdtem egy Mézeskalács-sütő tanfolyamra járni.:))))
8 alkalomból voltam 3-on eddig. Van egy elméleti óra, meg két gyakorlati, de tök jó.:)
Ma is volt, de nem tudtam elmenni. Holnap majd sütünk.
Ezen kívül említésre méltó dolog......hmmmmmm....
Tornádó!!! Hehh, megnéztem a tornádós videót a neten. Nagyon brutális.XD
Nálunk csak nagy szelek voltak, meg esőzések......szerencsére.:)
Kicsit fájt a fejem a napokban, amúgy no problem. Élem a lustuló érettségizők habos-felhős életét.:)

Ma:
Aludtam, aztán aludtam is, meg hát azért aludnom is kellett.xD
Amúgy neteztem, rajzoltam, fotózgattam, olvastam, reggel tusoltam. Kajáltam is, meg kint mászkeráltam az udvaron. Semmi különös. :)

Szólj hozzá!

Címkék: érettségi unalom udvar mézeskalács

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr81484691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása