HTML

Fáááj...valszeg napszúúúúúúráás....:P

2008.06.26. 17:54 :: Naki-chan

Hali!

Tom, már régen jelentkeztem, de ebben a hőségben semmihez se volt erőm.:P

Szóóóóval péntek este semmittevés, aztán szombaton süti sütés a mézeskalácsos tanfolyamon... utána délután punnyadás. Bármennyire nyavalyogtam, nem mentünk el a balatonmáriai Szent-Iván éji tüzes mulatságra.:P

Ebből következik, hogy hajnali kettőig rajzoltam::P

Aztán vasárnap már nem tom mi volt... valószínüleg alvás.XD

Hétfőn ugyanez, kedden detto... habár kedd délután kimentünk édesapámat meglátogatni, aki a horgásztónál szoláriumoztatta magát reggel óta  a napon.:P

Volt rajtam kalap, meg eléggé alul voltam öltözve (rövidgatya+ ujjatlan felső)... aznap nem is volt semmi baj.

Ám szerda reggel fejfájással keltem, aztán késöbb ez erősödött, délután már hányingerem is lett. Kinyitottuk a szobám ablakát teljesen, beraktak apuék az asztalomra egy ventillátort, és kaptam vizes rongyot is a fejemre. Estére kelve még rosszabbul lettem, egyszer még enyhe légszomjam is volt. A fejfájásra hiába vettem be gyógyszer, alig enyhült tőle.:P

Valamikor éjszaka elkezdtem hányni, ez 3-szor történt meg, majd elaludtam. Hajnali 4-kor felkeltem és azóta ébren vagyok. Délelött csak feküdtem, aztán nemrégiben kirugdostam magam az ágyból. Megnéztem egy rajzfilmet, és most itt ülök. Valamivel jobban vagyok, mint tegnap.:P

Rajzolgatni akarok, de semmi ihletem.XD

 

Szólj hozzá!

Címkék: fejfájás napszúrás rajzolás

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr24540925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása