HTML

Lustaság,tanulás,lustulás...stb.:)

2008.05.26. 20:10 :: Naki-chan

Csövi!
A mai napom nem telt valami túl érdekesen.
Tegnap óta kissé kipihentem magam. Reggel még ugyan fájt kicsit a fejem, de nem sokáig.
Kb. 10 óra felé kászálódtam ki az ágyból, majd ittam egy tejeskávét, meg hozzá egy sajtos kiflit nyammogtam el. Kaja után bevetettem magam a számítógép elé, és összeraktam az előhivandó fotókat egy mappába, amit aztán kiírtam cd-re és édesapám elvitte előhivatni.
Ebből a kupac képből áll majd össze a felvételi anyagom.:)))
Fotórakosgatás után még neteztem kicsit, de a nővérem elüldözött a géptől. Jól van, mondom 7-kor kell este a gép.:P
A nap további része alvással telt, aztán 5 körül felkeltem és kicsit tanulgattam a tételeket.:)
Az udvaron is mászkáltam valamennyit, aztán eljött a 7 óra.
Le akartam ülni netezni, de a nővérem még mindig a gépnél ült. Na mondhatom szép.-.-"
Naponta többször ideült a géphez és hiába mondtam 7-kor h kell a gép, mert megígértem vkinek h leszek msn-en...nem fogta fel:P
Végül háromnegyed 8-kor ülhettem a gép elé.:P
Most itt vok. Azon agyalgok h mossak-e hajat ma vagy sem .XD
Holnap délután be kell menenm a suliba kicsit bioszozni.xD
NAh jó...most menek, de ha van még vmi érdekes akkor írok.:P

Szólj hozzá!

Címkék: tanulás lustulás

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr93489149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása