HTML

Sok,sok,sok újdonsááááág....

2008.06.01. 20:17 :: Naki-chan

Hali!Huhh...bele kell húznom...egyre ritkábban írok.xD
Szóóóóval...mint olvashatjátok, a Gazdaságtan dogát túléltem.XD
Hmm...volt benne a különböző ételfertőzésektől elkezdve a rágcsálókig minden.xD
Kibírtam...és cép volt jó volt, és csütörtökön jön a következő adag.Ennek a hapinak az a mániája, hogy minden órán irat dogát velünk.:P
No mindegy.:P
Szóval a csütörtök lassan és döcögősen elment. Oszt jött a péntek.
Péntek délelött már nem tom mit csináltam, valószínüleg aludtam.:P
Aztán délután beültem cééépen a kocsiba anyum meg apum mellé és elutaztunk az Alföldre.
Megálltunk a Dunánál is...no meg bementünk két különböző Tesco-ba.xD
Gazdagabb lettem egy rakás füzettel, egy dvd-vel és két doboz gyurmával.(Igen, gyurmával...alkotni akarok.xD)
Hazaérvén gyorsan átöltöztünmk, majd irány barátosnémékhez és onnan a Balatonpart.:)
Fagyizni akartunk...és mily csoda: este fél 10-kor már nem volt nyitva.xD
Helyette beültünk egy kajáldába, és benyomtunk 1-1 hamburgert.:)
Utána barátosnémmel sétálgattunk egyet, beszélgettünk egy csomót és röhögtünk azon hogy két csákesz odalépett hozzánk tüzet kérni, ami természetesen nem volt nálunk. Lévén én antidohányos vok, barátném meg nem dohányzik.:)
Valamikor jó későn értünk haza...talán már 1 óra is volt.XD
Bedőltem az ágyamba és másnap reggelig aludtam.
Szombat reggel kirugdostam magam az ágyból korán, aztán reggeli és tusolás.
Aznap volt ugyanis a szomszéd faluban, ahol anyukám tanítónőként dolgozik, a falunap.
Anyum egy tanártársával kézműves szakkört vezet és kipakoltak a falunapon. Árusítottak is, meg lehetett helyben alkotni. Jobb ötlet híján én is készítettem egy üvegmatrica képet.
Jó gyakorlás volt... a mézeskalácsozásnál úgyis hasonló a díszítőanyag állaga, mint a matrica festéknek.xxD
Viszonylag jól néz ki a művem, egy lepke.:)
Hmm... napközben ide-oda mászkeráltam. Meglestem a lovaskocsi-hajtó versenyt, majd jó sok időt eltöltöttem a Traktor-ügyességiseknél, ugyanis egy barátom is versenyzett. Tényleg, majd meg kell kérdeznem hogy sikerült.:)
Hmmm... bazárban vettem magamnak egy cuki, kék plüssponit a másik mellé.:D
Mivel vega-kaját nem árultak, hazajöttem enni, oszt valamikor 4 óra felé visszatévedtem oda.:D
5 körül kezdődött az auto-ügyességi verseny. Édesapám, nővérem ,meg még kb. 5 ember versenyzett. S mily csoda... édesapám nyerte el az első helyet (No... én gonoszan azt hittem sehányadik lesz.xxD).
Utána haza ténfergett a csapat.
Nekem fájt nagyon a fejem, ezért korán lefeküdtem. Pontosabban, miután hazaértünk, levetkőztem és egyből az ágyba vitt utam.
Éjjel felébredtem, nagyon rosszul voltam. Fájt a fejem, folyt rólam a víz és hányingerem is volt. Miután sikeresen kiadtam a gyomortartalmamat (Érdekes... elég darabos volt... pedig már olyan hajnali 1-2 felé járt az idő, és utoljára kb. du 5-kor ettem.:P), már jobban lettem kicsit. Aztán reggelig aludtam. Valószínüleg napszúrást kaphattam, pedig volt rajtam kalap, és rengeteget ittam, hűvösön voltam+ kb 3 jégkrémet lenyomtam, ami nálam már rekordnak számít.xD
Ebben a kb. 35 fokos kánikulában a tűző napon viszont jól esett nagyon a hideg nyalat::D
Ma reggel anyuval kimentünk kicsit nézelődni a kertbe, majd egy gyors tusolás után csak voltam.xD
A fél napot átaludtzam, néha tv-ztem, neteztem...+ kaja...amúgy semmi különös..)
Most itt ülök.:)
Megyek, majd talán holnap írok még..)

Szólj hozzá!

Címkék: hőség napszúrás falunap jégkrém

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr9498262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása