HTML

My little world,in Hungary...

Üdvözletem!Naki-chan vagyok!Szeretném megosztani veletek az álmaimat,vágyaimat,mindennapjaimat,magát az életemet.:)

Linkblog

Sokminden....:)

2008.07.04. 21:49 :: Naki-chan

Hali!Huhh...de régen irtam már...ez idő alatt rengeteg sok minden történt velem.

Szóóóval...

2008.06.28.

Délelött mézeskalácsozni voltam, délután meg valszeg aludtam... már nem tudom.XD

2008.06.29.

Délelött csak voltam, aztán valamikor elmentünk a balcsira. Hehe... felmásztam egy vitorlásra.:D

Vitorlásozás után vmikor elmentünk Hévizre az unokatesómékhoz, majd vele és a menyasszonyával kimentünk vmi árokhoz fürödni.

Huhuuu... a legmélyebb rész kb 150-155 cm volt, és nekem a vállamig ért.XD Leláttunk a lábujjainkig és mindenhol kiméretű halak uszkáltak körülöttünk, amiket el tudtunk kapni.xD

Jó meleg volt a víz. A poén az, hogy ozz úszkált egy kockás sikló is.xD

Ehh.. unokatesóm többször ölbekapott és majdnem a vízbe dobott. Párszor lefröcsköltük egymást aminek a részemről fulladozás lett a vége.:P

Jó sokáig pancsikoltunk, majd valamikor 7-8 óra körül elmentünk a házukhoz. Talán negyedórtát ücsörögtünk ott, és hazauindultunk. Itthon fáradtan döltünk be az ágyunkba.XD

2008.06.30.

Délelött alvás és egyéb. Délután pedig sütizés megint.:D

2008.07.01.

A felvételi napja. Valamikor 9 körül értünk oda az egyetemhez. Sokan voltak ott. Regisztráció gyanánt odaadtuk az egyik mukinak a csekkbizonylatot. Utána késöbb , olyan 10 óra körül betereltek minket egy nagy bemutató terembe és megkezdődött az írásbeli.

Egy nagy vicc volt az egész. Nem is diákokat várnak oda, hanem profi fotósokat.:P

A doga egyik fele fotótörténet volt, a másik pedig fototechnika. Egy kukkot se tudtam.:P

Aki egy széknyire ült tőlem srác, már fogta a fejét, meg elkezdett röhögni kínjában, mikor ránézett a feladatsorra. Ő volt az utolsó deják, aki elhagyta a termet, mert már csak ketten voltunk vissza a teszt végére.XD

A teszt után csoportokra osztottak minket és bevonultunk egy-egy kisebb rajzterembe.

Feladatként azt kaptuk, hogy tervezzünk könyvborítót.:)

2 óra alatt kellett megcsinálnunk. Volt olyan csaj, aki az utolsó félórában állt neki....:S

A felvételi után bevásárló körútra indultunk anyuékkal, majd másnap reggel korán vissza az egyetemre, ahol megtudtam, hogy nem sikerült.:P

No problem...egy csaj valakivel telefon azt tárgyalta, hogy "3 a magyar igazság"... egál most volt másodszorra felvételizni. Ugyanis aki nem hallotta a nevét, annak el kellett hagynia a termet és megkapta a felvételi anyagát... és a csajnak se sikerült.:P

2008.07.02.

Délelött a felvételi kihírdetése, utána meg sütizés.

2008.07.03.

Unalom+sütizés.

2008.07.04.

A mai nap se telt túl eseménydúsan.

Délelött csak voltam. Délután elmentünk m,ézeskalácsozni, majd ott egy csajjal sütizés helyett végigbeszéltük az egész időt.xD

 

Ennyit az elmúlt napokról.XD

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: felvételi mézeskalács sütizés

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr24553868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása