HTML

My little world,in Hungary...

Üdvözletem!Naki-chan vagyok!Szeretném megosztani veletek az álmaimat,vágyaimat,mindennapjaimat,magát az életemet.:)

Linkblog

Két nap,és a gonosz con....

2008.04.02. 21:00 :: Naki-chan

Kedves naplóm!
Tegnap ugyna nem írtam,de történt egy,s más dolog velem.:)
A tegnapi nap viszonylag unalmasan telt,habár a matek tanár megdícsért,és sajna elmaradt a médiánk(Szeretem azt a tárgyat..)...
Mikor késő délután hazaértem,neteztem,és alkottam egy rajzot a tavaszi animeconra(SakuraCon).Szerintem elviselhető lett.:)
Segítettem egy netes ismerősömnek regizni deviantartra...stb.:)
A mai napról pedig:
Viszonylag nyugisan telt.Nem írtunk,nem feleltünk.Angolon képregényt rajzoltam(Németes vagyok,nekem az angol óra a lukas.XD),majd német óra egyik részében is(Nem csináltunk semmi érdemlegeset.).:)
Késöbb elmentem matek korepre,majd hazaérvén neteztem,és befejeztem a képregényem.:)
Napközben kicsit fájt a fejem,de feltehetőleg megint az időváltozás az oka.Ugyanis a tegnapi nagy meleggel szemben,ma langyos idő volt,és zuhogott az eső.:P
Talán még most is csöpörög.
Ami az egész napban a legroszabb...kb öt perce tudtam meg,hogy elfogytak az elővételes jegyek...és én nem tudtam rendelni.Félek,hogy mire felérek szombaton,már nem lesz egy se.:S
Most nézem,hogy még vonatom se lesz....gahh...most mi lesz velem?Fel kell mennem egy napal elöbb?-.-"
Nah mindegy,majd elválik.-.-"
Mot zárom soraimat,és füstölgök tovább egy magamban.

Szólj hozzá!

Címkék: máv méreg jegy con mérges sakuracon

A bejegyzés trackback címe:

https://naki-chan.blog.hu/api/trackback/id/tr98408624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása